Sunday, May 24, 2009

Pelancaran Cp Oleh Menteri Besar Johor Di Tanjung Emas

Pelancaran Cp oleh Dato' Hj.Abdul Ghani Othman,Menteri Besar Johor sekali lagi membuktikan bahawa Konsep Cp telah diperkenalkan baru-baru ini, telah mendapat sambutan yang begitu baik oleh masyarakat tempatan,yang kini Muar telah menjadi satu contoh baik kepada daerah-daerah yang lain.




Dari Kiri: Berkas ketua kampung Sabok Awor,AJK TSM, orang awam,wakil China Press, Ketua Kampung Bukit Gambir dan ketua pasukan rondaan malam Bukit Gambir.



AJK Persatuan Penduduk Pangsapuri Intan bersama penduduk-penduduk mereka yang turut mengambil bahagian dalam kempen Cp di Tanjung Emas Muar. Encik Nick Ng (No.2 dari kiri), penerima sijil penghargaan oleh Ketua Polis Johor pada tahun ini turut membawa keluarganya bersama.




Ketua Pemuda TSM Encik Gan Chin Lai (kiri)bersama anggota polis dari IPK Johor. Encik Er Koon Yeam dari TSM (Kanan) turut hadir untuk memberikan sokongan kepada semua.






Persembahan yang dilakukan oleh pasukan Skuad PDRM telah menghiburkan para pelawat terutamanya kanak-kanak dan belia pada hari yang mulia ini.



Puan Lee yang berasal dari Melaka turut hadir untuk memberikan sokongan kepada suaminya, Tuan Supt.Lee Choon Guan yang merupakan Timbalan Ketua Polis Daerah Muar.

No comments: